Sedap rupanya..korang ada??






Crita sepang lagi uolss...otw balik ke KL jiwa kami tak tenteram..kenapa?? mana bleh tahan gangguan dari kedai buah-buahan ha3...tiap kali lalu cam nak singgah...tapi tak jadi..rasa cam nak singgah rasa cam xnak singgah..

Akhirnya kami singgah kat satu kedai buah2an sebelum nak masuk ke highway nilai kot..makan tak banyak mana order sebijik durian MUSANG rege akak tu bagi RM28 sekilo..puas ati makan berdua..siap akak tu kata nak tambah lagi ker?? idok ler kak oii ni pun saya yang tukang ngabihkan F cam bese makan kene jaga2. Sedap dan berlemah berkrim rasa isinya..sebiji ngam ngam tajam 2 kilo..

maaf yer bulan posa post gambar makanan..cita dah basi totap nak crita

 durian musang














No comments: