Kuching 2

esoknya..AHAD..
awal pagi juga dah bangun kami ke Serikin...buat saya kali ke dua saya pergi..masa 1st dulu awal 2010 pegi ngan family saya...zaman single lagi kooo..

Hari ahad Serikin buka separuh hari..barang-barang kat sini biasa saja cam kat semenanjung pun ada. TAPI kalu asyik duk kata camtu ceruk mana lam mesia ni pun kita tak kan berjalan pasai sume tempat sama ja..hihi kan kan..sapa stuju angkat kaki..

Perjalanan amik masa ntah lebih 30 min..kot cuaca masa ni redup + kering..naik melekit badan

sowy ..kat sini xbanyak pic saya amik...ni jer yang omeiii

lepas balik Serikin balik umah terus sume bantai tido..penat sangat...

malam pulak ada surprise..rupanya kami pegi dinner umah mak sedara F..kami ingat p makan kat kedai..sedap juga satay ada, kek ada..senang crita macam2 ada...masa nak balik saya dapat angpowww okehhh ...syukur dah besor cenggini masih dapat $$ lagi...tq makcikkk


No comments: