Keserabutan


lama tak mengupdate...bila keserabutan tak tercetus idea tuk berkata apa-apa...senyummm...cam lagu la pulak..dari update tak berpaedah atau mengarut bagai baik senyap seketika..tapi..tapi saya rajin baca blog anda semua wokey...

Sebenarnya banyak nilai-nilai hidup yang sedang saya pelajari dalam kehidupan seharian kita. Tak semua yang dihajatkan terjadi. Saya ada baca blog seorang Dr ni

katanya:

1. "Sebenarnya kita tidak perlu untuk menyebabkan diri kita sangat risau bagaimana orang lain memandang kita, tetapi kita harus memberikan fokus bagaimana kita melihat dan menilai diri kita sendiri"

2. "Kita hanya berusaha yang terbaik sedangkan HASILnya adalah ketentuan yang bakal diberikan Allah di satu masa kelak"



Saya salin ayat ni di kertas supaya saya dapat lihat hari-hari semasa di opis...untuk memotivasikan diri sendiri. ini hanya pendapat saya tapi tak tau pandangan kalian macam mana..sama ada bermakna atau pun tidak..


Saya merasakan diri kita selama ini serabut disebabkan dek takut orang kata kalau kita buat itu dan ini..( disini mestilah buat perkara yang baik yer kalian semua ...perkara tak baik tu sure le kene ngate punyerrr )...Jadi jika anda semua merasakan perbuatan anda di pejabat atau di tempat lain adalah betul..pedulik la apa orang nak kata..


No comments: