tayar..tayarrr...tukak lama beli baluuuuu

Alhamdulillah dapat bonus..tukak tayar ooooo...total lam 2k++ coz 4 rim kene ketuk seme mengkuk sana sini..tukar kat Pandan Jaya..nama kedai tu CONTINENTAL...

ayat tokei kedai memang baik promosi." ini tayar lu  mau tukar elok pakai bla bla...lu percaya sama saya..."talak tipu munya".saya maleh nak buat suvey sana sini pasai penat sangat..pagi tu pegi bawa AF appoinment di PPUKM..

Nak marah atau saman sapa eik??? ha3...jalan berlobang sana sini!! habis rim saya...napeee takkk elakkkk...cam mana nak elakkkk..kiri kanan depan belakang lubanggg..selalunya jalan berlubang kat jalan raya lepas ujan bertakung air..tar macam mana pun minggu depan jadi balik..kan bagus saliran air kiri kanan jalan dibetulkan kot kot ada lubang air tersumbat..

Setakat dok KL memang betul jalan cam Kandang Lembu..bukan 1 tapi 2 tapii 3 tapi 56789 jalan berlobang..skali lobang banyak ..gedekkkk gedekkkk munyiknya


5 bji tayar..tayar spare pun sport rim..tayar spare pakai lama ag

untuk cek rim mengkuk atau tidakk

alhamdulillah siappp..$$$$ terbang..


**ya allah limpah ruahkan rezki hamba mu ini**

2 comments:

Sharinginfoz said...

saya pun baru tukar continental cc5 4 biji lebih kurang RM1k

Noniey said...

ooo..ramai gak tahun ni tukar tayar hehe..pas dapat bonus..

saya g tukar skali ngn adik ipar dia pakai continental tak pasti continental apa..mula2 org kedai tu letak 250 sebiji minta kurang lg..dapat 960 sume..dia guna R15..