rasa bersalah jika komplenn

Assalamualaikum..

salam Jumaat sume..suke korang eik TGIF..

Hari ni masuk ofis awal dari biasa, hajat nak buka FB sekejap tapi hampa internet problem..tapi yang pelik tu PC saya saja yang slalu kene, PC lain selamber jer bukak..Actualy FB kat opis kene block during ofce hr, makanya before 9am,1pm-2pm dan lepas 5.25pm baru bleh bukak..tapi PC saya memang selalu prob..web lain boleh pulak. kang komplen kat bos, ' bos apsal PC saya susah nak bukak FB bila free'..bos kata aku ni kaki FB pulok kan...huhu

dah tu ada yang dowloand movie ke hape FB akakkk jugak yang tak boleh bukak depa nyer memang sedia maklum laju jer bukak apa-ape..PC sume baru tukar sama jer jenis dengan kelajuannya..

Nasib la saya ada tab neh..kebaikan kat sini ada WIFI, tapi kekadang nak jugak buka guna screen besor sket kan dari tab nie.nak nengok gambor-gambor di upload kawan-kawan..nampak sket segala jerawat bagai ahaha. .kang tukor galaxy yang besor screen payah nak sorok-sorok bukak fb..

keputusan nyer..tak payah komplen lah wahai Pn Noniey..buat jadi buah mulut dan serabut perukkk bos ko nanti..gamaknya dah tau kita guna tab kot tak pepasal blok fb lagi hua hua..apa-apa lah cik kiah senah oiiii..yang penting kita enjoyyyy

3 comments:

InaAchik said...

HEHEHHEE...
baik diam dari kena block terus! ;)

Sharinginfoz said...

senang ada tab kan

Noniey said...

sis ina,
uaaa...btl2 kene senyap.. mode**sabor je la..

bro,
masa nak bli tab dulu ada gak nak bli ipad..tp somi saya kata pakai tab la senang nak simpan lam hbag..