dah rupa macam orang PEERAKKK...bukan Perak..

Assalamualaikum,

Dah lama kami x p Sunway Pyramid (SP)..bukan sungai petani norrr..agak bertahun juga huhu..mana tak nya sana asyik jem so, saya lebih suka pergi area Curve, Ikea dan 1U..

Kami pergi sabtu lepas (14 jan) lepas ada appoinment ngan seseorang di Sunway..pakai GPS uolss, lau tak sesat la kami..jangan kata nak pakai GPS bila outstation..dekat-dekat pun perlu senang jimat masa dan minyak..AF tetiba nak pergi SP..saya layannnn..

Pas magrib sampi SP..huh..jalan jem sesangat maka kami terpaksa guna Valet Parking RM15..buat masa ni AF masih guna wheelchair coz kakinya lemah lagi tuk jalan lama2..terus g customer service counter tuk rent wheelchair..soklan yang paling menyirap dari staff situ.." untuk siapa ya ", " berapa lama ya " sepanjang saya pergi mana-mana tak pernah staff tanya soklan camtu( KLCC n Empire ok ja)..agak bo#@& staff ni..dah tentulah untuk orang kurang upaya or orang tua..xkan la ada orang sesuka hati nak guna menda tu.."Kami boleh bagi tapi kene pulangkan 9.15pm ya. sebab kami nak closing" fuhh awal sungguh korang closing yerk..saya belah dengan hampanya $#%#^#^.. alhamdulilah kami da bawa whellchair sendri..

Masuk SP terus je cam orang PHEEEERAKKK ...bukan PERAK yer walopun saya kampung sana...PHERAAK cam rusa masuk kampung rrr..adik bradik jakun kot..tetiba blurr nak ke mana, siap kami ingat point kedai supaya tak sesat nak balik ke lobby ..

Patut ramai ke SP sebab banyak kedai-kedai  tuk medium level or high level..kita enjoy this pix..sebelum balik kami lepak di Starbuck..hampir kehilangan Valet Parking Card letak bersama tisu yang saya buang di meja itu..siap berlari berkejarannn amik smula..alhamdulilah ador lagi..Kelemahan saya bila pegang banyak barang sure sesuatu akan tertinggal..cool noniey cool..jangan kalut..




saya nak jam bentuk C tapi color Meroon...malangnya type C ada color black & white ((

saya semakin x-largeeeeeee..xsukeerrrrr


saya suka eclairrrr



di straw hijau tempat kejadian kad parking tertinggal

ku menunggu keretaku sampai disniiii..lalala..

2 comments:

Sharinginfoz said...

jom berskating

Noniey said...

hoho ..skang xbrani nak skating..gedebuk jatuh