bersin punya pasal!!!

 al kisahnya dari Cheras nak ke Umah parents saya ada lalu Wangsa Walk..tetiba teringin nak makan waffle daily fresh..suka bli kat sana waffle dah sejuk pun masih ranggup lagi..sanggup singgah tu semata-mata nak bli..nak awat camner memang peminat waffle dari dulu lagi..dalam nak beli makanan kegemaran terlencong bli dress sehelai, melayang rm100..ada bengang sket pasai diskaun tak dapat banyak..kedekut tull..dah berkenan sangat beli la jugak..baju tu ada saya pakai masa kat entry * open house + majlis bertunang*..

skang baru masuk cerita waffle..mak ehh ramai pulak bebudak order waffle neh...korang neh xg beraya tempat lain ker...actually masa tu raya ker 4 atau ke 5 kot..pas order tu rasa nak bersin...achummmmm...pusing blakang ( xkan nak bersin kat depan kan..sungguh kurang sopan)sambil tutup mulut...che che sopan sket kononn..skali blakang saya rupanya kawan skolah lama masa kat SMPT KL..last jumpa masa 1996..dah anak 3 dia..rezki2..saya??? masih belum lagi..doa2kan yea..

with nor aini

sorry to aini tak dapat datang umah masa 16 sept haritu..akan saya datang hari lain nanti insyaallah

No comments: