andai dapat di ulang semula

sorry uols saya masih tak dapat lagi nak update pic cuti2..Mr F saya xsehat smpi check in kat spital 1 week gitu..

bila dah lepas kenduri kahwin, segala info mengenai kahwin semua saya takda buka dan google lagi..kalau tak sebelum kenduri pantang ada free saja cari info lagi dan lagi.
tadi buka punya buka.. tjumpa link abang acai punya blog, dia wedding photographer. tengok punya tengok jumpa pic nie guna bunga tangan cantik sangat.. memang simple..creatif betul mereka-mereka ini

maap ya bunga tangan itu bukan dari gula2 jelly yea..itu dari butang..tp saya pulak rasa macam nak makan jew..p
 
credit: http://www.faisalrahim.com/blog/




ini satu lagi pun chantek


haikalkhairuddin

nak tengok lagi banyak2 pic sila lah ke blog mereka.. 


Ini membuatkan saya rasa andai dapat diputar putar semula masa..tapi nak wat macam mana doraemon takda kat malaysia neh ( berangan betul)...jadi masa tidak mungkin di ulang semula..
Sebenarnya setiap event yang berlaku dengan jaya nya adalah dengan kerjasama dari semua-semua pihak yang terlibat..
Masa majlis saya dulu pun memang sempat cari info psl hantaran, baju dan bagai2nya...TETAPI tidak semua yang dirancang dapat di jadikan sebab kita tak dapat nak control semua bila sampai dalam sesuatu keadaan...mana yang ada dan mana yang sempat jer..akan diguna..kira macam tu lah bunyiknya..

alhamdulillah majlis dah selesai pun..tetiba hari ni gatai tangan nak cari info pasal kahwin lagi..hihi




1 comment:

✿....rossa alina....✿ said...

xpenting pun pasal majlis2 ni..kan da settle semua??hihihihi..

yg penting,semua dah selamat.. :)