May no story!!!!!

Actually byk story..tp sibuk memanjang mmg xda masa nak buka bloq..dah nak masuk JUN, cepat betul masa berlalu dan macam2 juga berlaku dalam bulan nie,..kami baru balik dari sarawak. seminggu di sana pun bz juga, maklumlah adik ipar kahwin. ada je barang yang tak cukup itu dan ini..

Bila dah masuk opis mula lah keje melambak-lambak. bulan MEI juga bulan bersejarah buat diri ku..keranaaaaa...alhamdllh diri ku kini sudah bertudung..semoga allah membuka seluasnya jalan kebenaran ke atas diri ini dan keluarga juga.. nanti lah upload pic bertudung..sehari sebelum balik sempat borong skit kat butik minazboutiquestudio..ok jugak kat butiq ni..ada juga ++size..borong lam 200++..tadi baru dapat parcel dari anggunzara ..senang beli tudung online..malas nak merayap kat Jalan TAR..xda geng hihi...