sembuh!!

hari-hari kerja ingat aboh kat spital...saya panggil bukan abah tp aboohh hehe..
aboh masuk IJN since last week..kaki bengkak..sebelum dah demam lama jugak..
makan pun sikit..keje saya time melawat menghabiskan makanan yang aboh xmo makan hehe...dorang kata rugi tak makan..ala makan cket ajer...rasa hari ni xsempat pegi ke IJN lagi..sebab..asal petang je ujan...petang je ujan..so, bila ujan jadi lah JEm nyer dah siap untuk di makan ...traffic jem yer kawan-kawan..

bila renung balik wajah emak dan aboh..rasa mcm xpercaya kedutan yang timbul di wajah mereka menandakan umur yang dmamah usia..pada saya mereka masih seperti dahulu..alhamdllh allah masih panjangkan usia mereka..aboh 69 & emak 61.........saya sayangkan mereka berdua..peringkat usia ini kasih sayang anak-anak sangat lah diperlukan...sapa-sapa yang tidak tinggal sekali dengan ibu / bapa...balik2 tu renungkan wajah-wajah mereka..

doa dari anak mu untuk aboh...semoga cepat sembuh...

No comments: