Naikkk dan Naikkk

lama xupdate blog...windu kat korang2 sume

skang ni pergi makan mana2 harga makanan sume naik...minyak mmg naik dah bape kali ntah..yg semua-semua naik ni memang sah sah takda turun nyer...

cuma satu je tak naik...gaji...hehehe..naik pun takda rasa beza..baru nak rasa lebih sikit dah ke kos tuk makanan + myk...keperluan wajib tue...kalau tak dapat nak zoom sana sini ...nak tuang air pun tak boleh kat tangki minyak kete ..he3..jahanam..

alhamdllah awal Feb pindah ke department baru dan anak syarikat yang lain..but temporary only..my collg nak bercuti bersalin nanti..bagusnya lagi dapat menambahkan ilmu. agak buzy juga masuk kat dept ni..sebab tu jarang sket dapat nak update..balik pun dah lewaat..balik umh masak sket then tidooooooo..

okay nanti update lg byeee

No comments: