Bersarang!!

Salam..

Hai Uolsss..lama dan bersarang sudah blog ini..sebenarnya banyak yang nak di kongsikan..tapi waktu tak mengizinkan..hari ni dan sebulan lebih kat new department..semakin hari banyak semakin banyak yang ditimba sampai penuh la timba tu hehe...

apa aktiviti sepanjang saya xupdate blog ni yek...so saya kasi intro dlu..nanti akan distory mory kat next post eik


MMg best !!
haaa saya dan Mr H..ke IB tuk tgk muzikal nie..mmg fullhouse masa 2 day tak silap on 17 march 2011..
okay uols saya nak balik dlu..sabtu keje 1/2 day..hemm membosankan..what to do..i need $$$$$ hehe

2 comments:

Deana Amane said...

nonie...best tak citer lat tu??
nak tgk...huhuhu

Noniey said...

Best citer tu..psl kehidupan lat dr kecik smpi lah dh bjaya neh..g la tgk..last 5 april xsilap la..nak plak dr awie, atia, j. Hamid, omar, &... Aku book ticket online je..ticket2u