Should I

January bakal berlalu dan february bakal menyusul..cepat betul masa berlalu..pada tahun 2011 ini ada beberapa perkara besar perlu di buat..pertama skali S.T.U.D.Y..agak beberapa sem jugak tangguh sebab kesibukan pada tahun lepas..En Hubby sudah tanya bila saya mahu cont..hermmmm.....!!!???..bila agaknya saya bersedia nak sambung semula..sayang juga jika tak diteruskan..oh ya..saya cont amik BBA..lari jugak dengan apa yang saya belajar masa Dip dulu..


tetiba...plushhhh..flashback la...masa cont part time study..memerlukan semangat yang kuat nak teruskan. trima kasih kepada yang memberi kata-kata azimat yang membuatkan saya untuk teruskannya. ramai juga rakan-rakan sekuliah lain berenti pada tahun kedua dan ketiga, ada gak sem 1 jer dah xboleh nak teruskan. pertama skali kene korbankan masa bersuka ria kita. macam saya jenis kene belajar lama tuk faham seseuatu subjek itu. Saya setiap sabtu memang akan kerja 1/2 day cuma dapat sebulan sekali jer offday untuk sabtu. Ahad dah ke kelas untuk 3 subjek..8pm sampai 2pm atau kadang2 ada gap ble jadi sampai 4pm...fuhhh memang rasa macam nak pengsan kan..then monday dah kerja..mungkin kat opis ni aku juara MC hehe..sorry bos saya keletihan tahap &%&$$ hehe..sampai ada sedara mara yang datang kata aku wekend takda..memangla takda kat umah..saya bukan keje cam Co lain 5 hari seminggu..((

Tapi yang seronoknya bila kita dah berusaha dan resultnya cemerlang..rasa satu kepuasan untuk diri sendiri. Ya allah permudahkanlah setiap urusan hambamu ni..amenn...

**insyaallah  tahun ni akan cont balik apa yang tertangguh dulu**

2 comments:

Farah Wahida said...

takpe... belum beranak kecik baik teruskan belajar tu.. nanti tak cukup masa pulak.. :)

Noniey said...

thanks farah.....lama dah stop..kene cari aura & semangat baru tuk sambung neh ))