Malam Jumaat!!! best..

Hye uolss..

Ramai suke hari Jumaat or Friday..tak paham gak gi google hahaha..mesti la suke sebab esok korang sume dah tak keje..siap pergi keje rini pakai tak formal dengan jeans lah..segala bagai fesyen lah..hemm pas keje pergi ronda-ronda terus kan kan..patut la KL ni kul 4pm ++ dah mula sosak....

saja ja menghotkan tajuk di atas...yang kene mengene Jumaat jerk..haha


tapi...tapiiiii!!! kitaorang kat opis ni tak dapat la nak merasa cam korang2 sume..sebab sebab hari SABTU a.k.a Saturday ..kami kerja halfday maaaa ...so balik rumah tito la...cam kucing kat atas tue..dapat sebulan sekali jerk OFF saturday..


hehe slalu kene 'usik' ngan adik bradik kalau kami da nak buat apa-apa event on sat ..saya sorang je keje lain sume cuti waaaaaaaaaaa...nak wat camne rezki masih disini..Planning tuk keje tempat lain ada....insyaallah

quote hari ni :
Kita kalau takut nak bertarung, tak kan maju kehadapan.. Jgn terlalu berfikiran negatif, itu tak kan bawa kita kemana2 juga. Ada cita-cita? Perjuangkan matlamat hidup anda. Saya tidak sempurna tapi saya ingin maju menjadi org yg sgt berguna!.: Datin Lynda Rahim..

No comments: